onsdag den 11. juli 2012

Glimmer neglelak :)

Jeg er hjemvendt for Roskilde som var en oplevelse for livet - tak for dette år. Jeg er sikker på at jeg skal på festival næste år, men om det bliver Roskilde næste år, er endnu ikke sikkert.

Nu til neglene, jeg har brugt en af mine nyeste i min samling og det er Glitter Glam fra HOTmakeup, dette er en glitterlak med små blå, sølv og store fuchsia stykker i og den siger bare "fest!" - wow den er fin :) og jeg har puttet GOSHs mat-lak på, så det giver en anden effekt end skinnede glitter :)
Jeg har på min lillefinger puttet "cracked nail polish" i sort fra H&M, bare for at se effekten, den er ret fed, hvis man godt vil have farve og lidt rå over sit look :)

Billederne i dag er taget med min iPhone indenfor fordi vejret var ikke til at tage billeder udenfor - øv øv.




Ingen kommentarer:

Send en kommentar