torsdag den 28. februar 2013

Sally Hansen - Gem Crush

Jeg beklager det manglende indlæg i går, men min computer ville ikke samarbejde for at jeg kunne få billeder ind og hvad er en neglelak blog uden billeder? :-)

Jeg har de sidste par dage haft en Sally Hansen fra Gem crush - Bling-tastic som indeholder små lys tyrkis glitter stykker med store sølv stykker i. 



billedet er taget i kunstig lys.

Jeg synes den er mere skinnende end glitrende så jeg er lidt skuffet over den, ikke lige min favorit som jeg havde regnet med. Men den er da super fin til at friske hverdagen op eller til fest. 

Jeg har på billedet, ingen toplak på - kun basecoat. Så der er kommet 6 lag på for at nogenlunde heldække. Men det er okay, da den tørrer ret hurtigt :-) 

Den har holdt i tre dage uden de chippede eller lign. Minusset er bare at få det af! Nøj et stykke arbejde. Jeg har meget tit ren glitter lakker på, men den her var jeg godt nok træt af - øv! 




Ingen kommentarer:

Send en kommentar