torsdag den 14. marts 2013

Essence sne look

Jeg har lige taget et par lakker fra min Flensborg tur. Mere specifik to fra kollektion Snow Jam og en enkelt som jeg synes passede ind. 


Top Of The Ice Stream, Absolutely Blue & Life Is A Freeride

Billedet af lakker snyder lidt i farven, da det var ved at være solnedgang hjemme hos mig. Men jeg synes da baggrunden er meget passende :-)

Så til manicuren:

Jeg valgte at bruge lave en Gradient med en grydesvamp, så det blev en mere grov finish

Jeg valgte Top Of The Ice Stream som base, super smuk sne lignende lak, det krævede tre lag for at dække ordentlig. Så duppede jeg ellers de to andre farver på :-)



Og et lille billede som viser lidt af den flotte shimmer i Top Of The Ice Stream, som skifter mellem hvid og blålige toner, ligesom en frostfuld aften sne :-)


Disse tre lakker har også en fantastisk pensel og konsistens som de andre Essence jeg har fået prøvet :-D

Ingen kommentarer:

Send en kommentar