lørdag den 9. marts 2013

Nyt fra gosh

Idag vil jeg vise de to nye glitter(!) lakker fra gosh.


Jeg kan positivt sige at de er meget lækre. Glitter stykkerne fordeler sig pænt på neglen og tørrer hurtigt.

Den første hedder Greed og er en guld glitter lak med små holografiske stykker i en sheer guld shimmer base . Jeg har to lag på alle fingre.





Den anden hedder Girls On Film og er en svag rosa med holografiske stykker i også. Dog i en klar base. Jeg har også to lag på alle fingre. 





Som base har jeg brugt en lys blå fra La Femme mærket, jeg kender desværre ikke navnet på denne. Jeg valgte denne, da den virkelig fremhæver begge farver :-)

Jeg vil lige til sidst vise hvad jeg har brugt til dette indlæg også kan I lige se de lækre lakker ;-)



Ingen kommentarer:

Send en kommentar