fredag den 14. juni 2013

IsaDora - Candy crush

Der har været alt for stille her på bloggen og det beklager jeg.

Jeg har min sidste eksamen inden det står på sommerferie, som også er hvalpe tid (vi har fået en hund mere :D) og flytning, så får jeg mit helt eget værelse bare til neglelak og tøj :D


Jeg havde fødselsdag i lørdags (22 år - puha!) og min søde kæreste og jeg tog en tur til Flensborg for handle ind og hygge. Jeg blev forkælet med nogle nye lakker og dertil fik jeg mine første IsaDora lakker og de helt nye Candy Crush.

Jeg vil lige vise de to af dem ;-)

Den blå hedder Pool Crush og er en skøn mørke blå lak - hvis man er tekstur lakker, så synes jeg næsten man burde eje den! :-) 


Den orange hedder Coral Crush og har noget virkelig flot glitter i sig. 

Jeg er ovenud tilfreds med dem og det er nok ikke de sidste tekstur lakker fra IsaDora jeg vil eje ;-)







Ingen kommentarer:

Send en kommentar